2020. augusztus 27., csütörtök

Janata Kriszta: Szövegírás szenvedéllyel

 


"A szavadat emeld fel, ne a hangodat! 
A virágok az esőtől nőnek, nem a mennydörgéstől."

Nekem azért volt erre a könyvre szükségem, mert sokszor úgy érzem már magyarul se találom a szavakat… Nem marketing célú szövegek írására, inkább ide posztokhoz és kritikákhoz.

Mivel a könyvnek nem teljesen ez az eredeti célja, ezért kifejezetten örültem, hogy így is sokat tudott adni és egy igazán jó társ, amit többször elő lehet venni, ha az ember elakad. 

Természetesen nem zárkózom el a marketingtől, hihetetlen fontosnak tartom napjainkba és ha úgy adódik az életem biztos még elő fogom venni… 

Ami nagyon nem tetszett benne, azok az alcímek, véleményem szerint borzalmasak. Kiemeli a könyv során milyen fontos szerepe van egy jó alcímnek, de nem tudta bemutatni, hogy az mégiscsak milyen, ha ilyeneket kapnék hírlevélbe meg se nyitnám, menne a kukába.
Picit soknak, túlmagyarázottnak éreztem, de ez lehet azért van, mert már 3 éves a könyv és ami akkor az újdonság erejével hatott, manapság már gagyi és immúnis rá az ember.
Nem tudom, mindenesetre elképesztően zavart és az is, hogy mindig kétszer ismételte a címet és alcímet, én értem, hogy ez marketing célból miért fontos, de ez átlátszó és engem inkább irritált. 


"…attól nem lesz jobb se az íze, se az illata semmilyen kajának, ha egyre tovább és tovább sütöd. Attól csak egyre szárazabb lesz- mint ahogy a szöveg is."


Viszont ötletesnek találom, hogy minden fejezet végén vannak feladatok, így jobban beleivódik az emberek elméjébe, amit előtte elméletben tanulhattak. 
Illetve tele van a könyv rengeteg példával, szó- és mondat gyűjteményekkel, amik nagyon hasznosak. 

Összességében nekem tetszett és ajánlom mindenkinek, aki szeretne picit kreatívabban/választékosabban írni, szüksége van egy-egy igazán ütős mondatra…


Forrás: moly.hu


Fülszöveg:

Írsz termékleírásokat? Cikkeket? Kampány emaileket? Hirdetéseket, szórólapokat, honlap szövegeket, posztokat?

Figyelj: Te meg tudod fogalmazni nyersen. Én pedig fel tudom tuningolni, életre kelteni, táncra perdíteni, hogy öröm lesz olvasni, és ezért izgalmas lesz Tőled vásárolni! 
Mit szólsz hozzá?

A Te szöveged + ez a könyv = vibráló, izgalmas, életteli marketingszövegek. 
Meddig akarod még beérni gyengébbel?


Könyvadatok:

Szerző: Janata Kriszta
Cím: Szövegírás szenvedéllyel
Kiadó: MC Systems
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 196

Kac

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése